O noso manifesto

Entidades adheridas á plataforma

dijous, 11 de febrer del 2010

Galicia Bisexual

Ler en Vieiros

É unha organización sen ánimo de lucro cuxo fin é defender os dereitos dos pais (e das nais, cando proceda) ou, no seu caso, dos alumnos (e das alumnas, cando proceda) a escoller o tipo de sexualidade no que estes han de ser educados e, en xeral, o dereito dos cidadáns (etc.) a escolleren de forma libre a súa sexualidade.

_________________________________________________

Aquí os principios parodiados:

- Galicia bilingüe 1
- Galicia bilingüe 2

Vázquez critica el "uso de niños" en la marcha por el gallego

Ler en El Pais 11-02-2010

El diseño del decreto del gallego en la enseñanza y la movilización del pasado 21 de enero contra la política lingüística de la Xunta inauguró la sesión de tarde del pleno parlamentario con sendas intervenciones del conselleiro de Educación, Jesús Vázquez, quien advirtió de que la Xunta "no va a renunciar al equilibrio ni cooficialidad" de las lenguas, al tiempo que censuró la manifestación por "usar a los niños" y estar convocada "en contra de la mayoría" de los gallegos.
__________________________________

Contrastar noticia con Vieiros 23-06-2009: "Carta dunha estudante ao conselleiro de Educación"

Son unha alumna de 1º de Bacharelato do IEs Escolas Proval que quere manifestar o seu dereito a expresarse e a dicirlle algunas cousas:

1.- Que lle escribo no meu nome, sen estar influenciada nin polos meus profresores, nin amigos, nin familiares.

2.- Que aínda que escribo en galego, a miña vida normal desenvólvese en castelán, a lingua na que me educaron, aínda que meus pais entre eles ás veces falan en castelán e ás veces en galego.

(...)

El PP rechaza llevar el decreto del gallego al Parlamento

Ler en El Pais 10-02-2010

La idea del PSdeG era debatir en una comisión parlamentaria "sin condiciones" el decreto del gallego y partir del consenso de la Lei de Normalización Lingüística aprobada por unanimidad en 2004. Pero el PP rechazó en el Pleno de ayer esta moción socialista y seguirá adelante con el debate del idioma fuera de la Cámara. El PSdeG propuso crear la comisión parlamentaria recogiendo una sugerencia del Consello da Cultura Galega.

Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

Seguidors

Contador