O noso manifesto

Entidades adheridas á plataforma

dilluns, 31 d’agost del 2009

O BNG di que os medios que non fomentan o galego deben devolver as axudas

Ler en Xornal de Galicia 31-08-2009

O BNG insta á Xunta a reclamar a devolución das axudas concedidas aos medios de comunicación que non cumpran coas “obrigas contraídas” para o fomento do galego a través da resolución da Secretaría Xeral de Comunicación.

O deputado nacionalista Bieito Lobeira rexistrou unha iniciativa parlamentaria na que critica que “os medios que máis axudas reciben” son os que “mostran un comportamento abertamente contrario” aos criterios establecidos para o fomento da lingua, e afirmou que, “en ocasións”, fan un “combate aberto á identidade” de Galicia.

Sotelo critica que los padres no protestaran por el "adoctrinamiento" de niños

Ler en Faro de Vigo 30-08-2009

Sotelo se sorprende que los padres abran ahora la boca "cuando en los últimos años había un sentir general por el adoctrinamiento de los niños en los colegios, sin culpabilizar a nadie". Asegura que los padres estaban cansados de que hubieran dos enseñanzas, una la del BNG y otra la del PSOE, y pedían libertad para poder decidir. Aunque considera que cuantas más plazas públicas mejor, critica que el anterior gobierno de la Xunta implantara una galescola en la guardería de Cangas que estaba funcionando muy bien: "Las galescolas las abrió el BNG para colocar a sus peones".

Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

Seguidors

Contador