O noso manifesto

Entidades adheridas á plataforma

dijous, 9 de juliol del 2009

A consulta do galego terá resultados máis tarde do previsto

Ler en La Voz de Galicia 09-07-2009

A Consellería de Educación afirma que toda a operación estase realizando segundo o previsto salvo no que respecta á maior lentitude. Neste sentido, asegura que está garantida a máxima limpeza de todo o proceso e que así será certificado.

O BNG reclama unha defensa do galego «similar á do 17 de maio» nos actos do Día dá Patria

Ler en La Voz de Galicia 09-07-2009

As «políticas antigalegas do PP» estarán este ano no punto de mira da manifestación do BNG o Día dá Patria, o 25 de xullo. Os nacionalistas presentaron onte os actos previstos para a efeméride, coa que buscan «unha resposta masiva en defensa dá lingua galega, similar á do 17 de maio», o Día dás Letras Galegas, xornada na que discorreu unha manifestación multitudinaria a favor do galego. «Se aínda somos galegos é por obra e graza do idioma», recordará esta vez o BNG, co Sempre en Galiza de Castelao como guía para a defensa da lingua galega.

El BNG centrará el Día de la Patria en denunciar "las agresiones al gallego" del PP

Ler en Faro de Vigo 09-07-2009

El BNG celebrará el Día de la Patria el 25 de Julio con una manifestación en Santiago de Compostela y más de cien actos en localidades y comarcas a lo largo de todo el mes, bajo el lema "Móvamonos polo noso idioma, polo noso emprego", con el que pretende hacer frente a las "políticas agresivas" del PP contra el idioma.

Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

Seguidors

Contador