O noso manifesto

Entidades adheridas á plataforma

dimecres, 1 de juliol del 2009

Un instituto de Moaña rebélase contra a enquisa sobre o galego

Ler no Xornal de Galicia 29-06-2009

Mentres a Consellería de Educación continúa analizando os resultados das enquisas aos pais sobre as preferencias lingüísticas no ensino que repartiu en todos os centros non universitarios, os claustros de moitos colexios de infantil e secundaria seguen a amosar o seu descontento polo inquérito.


O último foi o IES As Barxas de Moaña, quen anunciou que manterá a súa política lingüística “a pesar do resultado da enquisa”, que se coñecerá nas próximas semanas.
O profesorado desde centro de ensino secundario remitiu onte un comunicado no que expresaba a súa “disconformidade sobre o procedemento levado a cabo pola Consellería de Educación no referente ás enquisas sobre a lingua no ensino”.

El bilingüismo en la Administración no cubre las exigencias del Consejo de Europa

Ler en El País 30-06-2009

La capacitación bilingüe de los funcionarios de la Administración General del Estado supera el 90% en Galicia y Cataluña, mientras que en la Comunidad Valenciana, Baleares, País Vasco y Navarra se sitúa en torno al 70%. Éstas son algunas de las conclusiones del Informe 2008 de la Oficina para las Lenguas Oficiales en la Administración General del Estado, al que ha tenido acceso EL PAÍS

"Suspenso en xuño" a Vázquez

Ler en Galicia Hoxe 30-06-2009

"Necesita mellorar" e "suspenso en xuño" foron as notas que onte lle outorgou a oposición á xestión en materia lingüística do conselleiro de Educación. Durante a súa comparecencia ante o Parlamento galego para anunciar as liñas de actuación do seu departamento, Jesús Vázquez volveu provocar as iras da oposición con afirmacións como que aínda se está a tempo de "reconducir" con "consenso e liberdade" a política lingüística fronte á "imposición" realizada polo bipartito nos últimos anos.

Funcionarios catalanes y gallegos son los que más controlan lenguas cooficiales

Ler en Galiciaé 30-06-2009

El nivel de conocimiento de las lenguas cooficiales de los funcionarios de la Administración General del Estado ha mejorado "sensiblemente" en el 2008, y lo ha hecho especialmente en Galicia y Cataluña, donde la capacitación "es muy próxima al máximo", según pode de manifiesto el informe de la Oficina para las Lenguas Oficiales en la Administración General del Estado (AGE).

Outros dous médicos néganse en Ferrol a atender pacientes en galego

Ler en Vieiros 29-06-2009

A Mesa pola Normalización Lingüística denunciou este luns dous novos casos de discriminación relacionados co uso da lingua galega en senllos centros hospitalarios de Ferrol que están integrados no Servizo Galego de Saúde (Sergas). Ambos os dous casos, segundo A Mesa, tiveron lugar a finais do mes de maio nos hospitais Arquitecto Marcide e Naval cando dous facultativos diferentes "se negaron a atender oralmente en galego a un paciente que así llo solicitou formalmente, facendo uso do seu dereito a recibir atención na lingua propia", que ademais tamén o é "do Sergas".

Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

Seguidors

Contador