O noso manifesto

Entidades adheridas á plataforma

dilluns, 8 de juny del 2009

Educación limita las preguntas a las materias que se dan en gallego

Ler noticia en El correo gallego 07-06-2009

Las familias podrán mostrarse partidarias de un modelo íntegramente en castellano, pero no en gallego.

Era la promesa electoral de Alberto Núñez Feijóo: consultar a los padres sobre en qué lengua quieren que sus hijos estudien las llamadas materias troncales. El presidente de la Xunta definía en una radio estas asignaturas como "las importantes", un desliz verbal que no agradó a los educadores. Pero estas son también las materias que desde los tiempos de Fraga se han elegido para llevar el gallego a la escuela, por lo que al limitar la consulta a ellas, en la práctica, las familias podrán expresar su preferencia por una enseñanza solo en castellano, pero nunca por un modelo íntegramente en gallego.

A AS-PG cre que a enquisa é "perversa e tendenciosa"

Ler noticia en Galicia Hoxe 08-06-2009

A Asociación Socio-pedagóxica Galega (AS-PG) rexeitou a consulta sobre o uso das linguas no ensino non universitario que promove a Xunta porque considerou que só "busca xustificar medidas regresivas que xa ten programadas de antemán contra o galego".

(...) Para a asociación, a iniciativa diríxese "contra o dereito irrenunciable de coñecer o idioma propio". "Os dereitos non poden ser sometidos a consulta", aseverou, tras o que argumentou que o que trata o Executivo de Alberto Núñez Feijóo é "lexitimar a posición duns poucos, aínda que poidan ser varios millares". Por outra banda, destacou que na medida en que presentou o venres a Xunta "nin sequera existen garantías plenas de participación", polo que "non establece ningún tipo de control".

--

Comunicado na web da AS-PG 07-06-2009

A AS-PG rexeita a consulta aos pais e nais prevista pola Consellaría de Educación

Derrogar un Decreto é unha potestade do Goberno, mais facelo con prepotencia en base a consultas enganosas é unha actitude de desprezo propia de modelos despóticos.

Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

Seguidors

Contador